Nawigacja

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Projekt RNS

Szczegóły dotyczące projektu w zakładce Projekty zewnętrzne oraz po kliknięciu tutaj.

'

Poznań wart poznania

Zatrzymaliśmy się w hostelu Cinema Paradiso, mieszczącym się w starej kamienicy w centrum miasta, w którym panował magiczny klimat kina sprzed lat.

Zaraz po obiedzie udaliśmy się do Palmiarni (byliśmy pod wrażeniem egzotycznych roślin i zwierząt)  i przylegającego do niej Parku Wilsona. Wieczór spędziliśmy w centrum Poznań Plaza i w kinie na filmie pt. Grawitacja.

Kolejnego dnia zwiedziliśmy Zamek Cesarski, Stary Rynek i Muzeum Powstania Wielkopolskiego, a o 12.00 zobaczyliśmy i usłyszeliśmy słynne Koziołki. To nie był koniec atrakcji. Później wybraliśmy się nad Maltę i do olbrzymiego Nowego Zoo, w którym można podziwiać niezliczone gatunki zwierząt. Najwięcej emocji wzbudziła jednak słoniarnia. Wieczór spędziliśmy w hostelu, oglądając horrory.

Przed powrotem do domu udało nam się zobaczyć Ostrów Tumski (najstarszą część miasta) oraz sięgającą początków chrześcijaństwa w Polsce Bazylikę Archikatedralną z grobami pierwszych władców – Mieszka I i Bolesława Chrobrego.

Do domu wracaliśmy zatłoczonym pociągiem, ale w dobrych humorach i pod wrażeniem stolicy Wielkopolski.

Zdjęcia z wycieczki do obejrzenia w naszej galerii.