Nawigacja

Losowe zdjęcie



Przyjazne strony

Gmina Kęsowo

Akcja PAJACYK

Szkoła bez przemocy

Interklasa

Dziecko w sieci

Nasza klasa

Kuratorium w Bydgoszczy

Statystyki

Dziennik Elektroniczny

Strona logowania


Kliknij aby się zalogować


Office365

Strona logowania


Kliknij aby się zalogować


Gazetki szkolne

Informacje dnia



Dzisiaj jest
Piątek 29 Marca 2024
.

Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Wiktoryna, Helmut, Eustachy, Zenon




Pogoda na dziś:





W tej chwili naszą witrynę odwiedza 18 gości

Kalendarz

<< Grudzień 2019 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Projekt RNS

Projekt RNS

Szczegóły dotyczące projektu w zakładce Projekty zewnętrzne oraz po kliknięciu tutaj.

'

Pobiliśmy Rekord Guinnessa!

W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy informację, że spełniliśmy wszystkie kryteria i nasz udział w biciu Rekordu został uznany.

06 listopada 2015roku uczniowie, rodzice, nauczyciele i zaproszeni goście spotkali się w szkolnej hali gimnastycznej aby wspólnie przeprowadzić "Największą lekcję gotowania zdrowego śniadania". Wyzwanie było ogromne ale udało się. Uczniowie z uśmiechem na ustach, przejęci wyzwaniem przygotowali a potem zjedli pyszne, zdrowe śniadanko. Oczekiwanie na wynik dłużyło się w nieskończoność, nie byliśmy pewni czy uda się spełnić wszystkie wytyczne i kryteria Komisji Rekordu Guinnessa w Wielkiej Brytanii. Okazało się jednak, że polski wynik jest lepszy od ostatniego o 444 uczestników. Polscy uczniowie pokonali ostatni rekord należący do Chińczyków, którzy lepili tradycyjne pierożki. 

Serdeczne podziękowania kierujemy do wszystkich, którzy zaangażowali się w akcję. Takie przedsięwzięcie to fantastyczny element edukacji zdrowotnej. Dziękujemy Rodzicom za poświęcony czas i chęć współpracy, sponsorom - za wsparcie finansowe, gościom - za zaangażowanie  i pracę na rzecz edukacji dzieci. Wszystkim też składamy GRATULACJE! 

 

Kliknij aby powiększyć

Wygenerowano w sekund: 0.01
47,047,538 unikalne wizyty